loading...
hacker boy
لوگو ی وبلاگ

کدستان

  • خوش آمدید
  • لوگوی وبلاگ
  • اهداف
  • در خواست
  • درباره ی m31
با سلام خدمت همه ی شما دوستداران آسمان زیبای شب. به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم.

هدف من از ایجاد این وبلاگ ساخت جایی برای گرد آوردن تمام دوستداران نجوم و آسمان شب می باشد.
برای بهتر شدن این وبلاگ لطفا من را از نظرات خود بی بهره نکنید. لطفا از انجمن وبلاگ نیز به نحو احسنت استفاده کنید. با عضویت در این وبلاگ از امکانات ویژه ی آن بهره مند شوید. شما می توانید با عضویت خود علاوه بر پشتیبانی از این وبلاگ مطالب خود را نیز در این وبلاگ قرار دهید. با عضویت در خبرنامه ی ما از جدید ترین مطالب روز دنیای نجوم مطلع شوید.
آندرومدا یا زن بر زنجیر یک کهکشان مارپیچی واقع در صورت فلکی آندرومدا است که حدود ۲.۵ میلیون سال نوری از ما فاصله دارد. با این‌که آندرومدا نزدیک‌ترین کهکشان مارپیچی به کهکشان راه شیری است ولی نزدیک‌ترین کهکشان نیست. آندرومدا بزرگ‌ترین کهکشان از گروه کهکشانی محلی است که شامل راه شیری، آندرومدا، سه‌تکه و ۳۰ کهکشان کوچک‌تر است. احتمال دارد که کهکشان‌های راه‌شیری و آندرومدا حدود ۳ تا ۵ میلیارد سال آینده با یکدیگر برخورد کنند.[۱][۲]
ابزار ساخت کد منو های دارای تب
hacker boy بازدید : 136 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
خبرها
۱- فعال شدن تایم لاین برای تمام کاربران فیس‌بوک: در هفته‌های آینده تایم لاین فیس‌بوک برای تمام ۸۰۰ میلیون کاربر آن فعال خواهد شد. این کار را فیس‌بوک در حالی انجام می‌دهد که براساس نظرسنجی وبلاگ معروف سوفوس که در زمینه‌ی امنیت وب فعالیت می‌کند، بیش از ۵۰ درصد کاربران فیس‌بوک نسبت به این تغییر و اجباری شدن تایم لاین آن نگران هستند. تایم‌لاین فیس‌بوک تاکنون اختیاری بوده است و با فعال شدنش ساختار پروفایل فیس‌بوک به صورت کامل تغییر پیدا می‌کند و همانگونه که از اسمش مشخص است، چیدمان پروفایل براساس اتفاق‌های زندگی افراد خواهد بود؛ به عنوان مثال در تایم‌لاین می‌توان سال عضویت در فیس‌بوک افراد و یا مطالب و عکس‌هایی که در زمان‌های مختلف به اشتراک گذاشته شده‌اند را به راحتی مشاهده کرد.
۲- رابطه‌ی عکس پروفایل فیس‌بوک با وضعیت زندگی در آینده: براساس تحقیقی که در دانشگاه ویرجینیا انجام شده است، افرادی که در عکس پروفایل فیس‌بوک‌شان لبخند می‌زنند در چهار سال بعد از آن در شادی زندگی می‌کنند.
۳- تغییر سیاست حریم خصوصی گوگل برای کاربرانش: در هفته‌ی گذشته گوگل از تغییر سیاستش در زمینه‌ی حفاظت از حریم خصوصی کاربرانش و از اجرایی شدن آن از تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری خبر داد. براساس این تغییرات، از این پس اطلاعات هر کاربر در بیش از ۶۰ محصول مختلف گوگل در یک مکان جمع‌آوری می‌شود. به عنوان مثال اگر شما از اسفند ماه سال جاری ویدیویی با موضوع اندروید را در یوتیوب تماشا کنید، در حساب جیمیل شما تبلیغات اندروید نمایش داده خواهد شد. این تغییر سیاست گوگل اعتراض بسیاری از مدافعان حقوق کاربران را در پی داشته است و این اقدام گوگل را شیطانی عنوان کرده‌اند که اشاره به شعار اصلی گوگل یعنی «شیطان نباشید» دارد. گوگل اعتقاد دارد که این تغییر به نفع کاربران است و قوانین حفاظت از حریم خصوصی را برای آنها ساده‌تر می‌کند.
۴- عرضه‌ی اکس‌باکس جدید در پاییز سال ۲۰۱۳: دو هفته پیش خبر عرضه‌ی پلی‌استیشن چهار توسط شرکت سونی تکذیب شد. اما این هفته خبرهایی از عرضه‌ی اکس‌باکس جدید با نام اکس‌باکس ۷۲۰ منتشر شد. براساس این اخبار، اکس‌باکس ۷۲۰ از نظر گرافیک شش برابر از اکس‌باکس ۳۶۰ قوی‌تر و از نظر کارآیی نیز ۲۰ درصد بهتر از نینتدو خواهد بود.
۵- دو برابر شدن اقتصاد اینترنتی در سال ۲۰۱۶: همزمان با نشت سالانه اقتصادی داووسِ، گروه مشاوره‌ی بوستون در گزارشی پیش بینی کرده است که اقتصاد اینترنتی ۲۰ کشور پیشرفته‌ی صنعتی جهان در چهار سال آینده چهار برابر خواهد شد و به مبلغ ۴.۲ تریلیون دلار در سال خواهد رسید. علاوه بر آن پیش‌بینی شده است که ۴۵ درصد مردم جهان در سال ۲۰۱۶ به اینترنت متصل می‌شوند و در سال ۲۰۱۳ تعداد کسانی که گوشی موبایل دارند از تعداد کسانی که تلفن ثابت دارند، بیشتر خواهد شد.
۶- آغاز به کار کمپین مقابله با فیشینگ توسط شرکت‌های بزرگ دنیای اینترنت: شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک، یاهو و AOL با همکاری یکدیگر گروهی با نام DMarc با هدف مقابله با حملات فیشینگ را ایجاد کرده‌اند و از این پس از یک استاندارد برای دریافت ایمیل‌ها استفاده می‌کنند. در همین زمینه پلیس فتا در ایران نیز به کاربران اینترنت هشدار داده است که مراقب هرزنامه‌ها و حملات فیشینگ باشند. فیشینگ به حملاتی گفته می‌شود که هکرها با شبیه‌سازی یک آدرس ایمیل و یا وب‌سایت معتبر مانند گوگل سعی در دزدیدن اطلاعات شخصی دیگران را دارند. دقت کنید که در روزهای گذشته تعداد زیادی ایمیل دریافت کرده‌ایم که از ارسال اس‌ام‌اس‌ها و ایمیل‌هایی مبنی بر برنده شدن بعضی از بینندگان تک شو خبر داده و از آنها درخواست ارسال مشخصات و فتوکپی پاسپورت شده است. مراقب باشید که این پیام‌ها کلاهبرداری هستند و به هیچ عنوان به این اس‌ام‌اس‌ها و ایمیل‌ها پاسخ ندید. این را هم به یاد داشته باشید که شرکت‌هایی مانند گوگل، یاهو و یا بانک‌ها هیچگاه به شما ایمیل نمی‌زنند و نمی‌خواهند که حساب کاربری و رمز عبورتان را ارسال و یا در صفحه ای وارد کنید.

تک کده

اول فوریه یا ۱۲ بهمن روز «تغییر رمز عبور» بود. در قسمت‌های گذشته‌ی تک شو در مورد ویژگی‌های یک رمز عبور قوی صحبت کردیم و در قسمت چهارم تک شو نیز ویدیویی با این موضوع پخش کردیم.
تک شو به شما پیشنهاد می‌کند به مناسبت روز تغییر رمز عبور، همه‌ی رمزهای عبور حساب‌های آنلاین‌تان مانند ایمیل، فیس‌بوک و حساب بانکی‌تان را همین امروز عوض کنید و بعد از این نیز هر سه ماه یکبار این کار را انجام دهید. علت این کار آن است که شما با تغییر مستمر رمز عبور حساب‌های آنلاین خود خطر هک شدن آنها را کاهش می‌دهید. همواره به یاد داشته باشید که رمز عبور مانند کلید خانه‌ی شماست و هیچگاه آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.
علاوه بر این هیچگاه رمزهای عبور حساب‌های مختلف خود را در مرورگرها ذخیره نکنید. بسیاری از مرورگرها وقتی که وارد یک وب‌سایت می‌شوید، از شما برای ذخیره کردن رمز عبور آن حساب سوال می‌کنند؛ همواره پاسخ این پرسش را «خیر» بدهید و اگر تا کنون رمزهای عبور حساب‌های مختلف خود را ذخیر می‌کرده‌اید، همین الان تمامی آنها را پاک کنید. علت این کار آن است که در صورت دزدیده و یا هک شدن کامپیوترتان، تمام رمزهای عبور شما در دسترس دیگران قرار می‌گیرد!

اگر برای مدیریت رمزهای عبور با مشکل مواجه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نرم‌افزار LastPass استفاده کنید. برای راهنمای گام به گام نصب و استفاده از این نرم افزار به این مطلب مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید یک ایمیل خالی به security1@darsnameh.com بزنید و در دوره‌ی آموزشی «مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت» شرکت کنید تا در طول این دوره با این نرم‌افزار و دیگر ترفندهای افزایش امنیت خود در دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شوید. برای اطلاع از دیگر دوره‌های آموزشی درسنامه نیز می‌توانید یک ایمیل خالی به help@darsnameh.com بزنید.

لایک‌ها
- جیرینگ: در برنامه هفته گذشته Beem Me را معرفی کردیم که امکان انتقال پول از طریق موبایل را فراهم می‌کرد. یکی از بینندگان تک شو، یک سرویس مشابه ایرانی با نام «جیرینگ» را معرفی کرده است که نوعی کیف پول همراه است. شما به کمک جیرینگ می‌توانید کارهایی مانند انتقال پول، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبض، خرید و... را انجام دهید.
- The Swap-O-Matic: زمان‌های قدیم که پول وجود نداشت، معامله‌ی پا یا پای مرسوم بود؛ مثلا یک نفر در ازای گوشت، گندم دریافت می‌کرد. حالا یک کلوب به نام Lower East Side Girls در نیویورک دستگاهی را درست کرده که امکان معامله‌ی پای یا پای را فراهم کرده است! The Swap-O-Matic نام دستگاهی است که شما می‌توانید به صورت پا یا پای یک وسیله را برداشته و به جایش وسیله‌ی دیگری را قرار دهید. مثلا به کمک این دستگاه شما می‌توانید با یک قوطی نوشابه، یک مجله بخرید!
- جار، دکه‌ی صفحه‌ی اول روزنامه‌های ایران: یکی از بینندگان تک شو وب‌سایتی به نام «جار» را معرفی کرده است که بدرد خبرخوان‌ها می‌خورد به طوری که در جار شما می‌توانید صفحه‌ی اول تمام روزنامه‌های ایران را مشاهده و در صورت تمایل براساس موضوع دسته‌بندی کنید.
- سبزنامه، سایتی برای خواندن اخبار وب‌سایت‌های فیلتر شده: یکی دیگر از بینندگان تک شو، وب‌سایت «سبزنامه» را معرفی کرده است که به کمک آن می‌توان خبرهای وب‌سایت‌های فیلتر شده در ایران را خواند. سبزنامه به صورت روزانه خبرهای سایت‌های مهم را به صورت ایمیل ارسال می‌کند. برای دریافت لیست سایت‌ها و نحوه‌ی عضویت در خبرنامه‌های ارسالی از سوی سبزنامه می‌توانید با ایمیل help@sabznameh.com تماس بگیرید.
- Jetpack Joyride، بازی از نوع سوپر ماریو: Jetpack Joyride بازی برای آیفون و آی‌پد است که در رای‌گیری وب‌سایت دنیای مک در مورد بهترین اپلیکیشن، با دریافت بیش از یک و نیم میلیون رای، برنده‌ی این رای‌گیری شده است.
- رکورد بیش از یک میلیون نظر برای یک پست در فیس‌بوک: طرفداران بازی FrontierVille با بیش از یک میلیون نظر بر روی یک پست مربوط به این بازی باعث رکوردشکنی در فیس‌بوک شدند. بازی FrontierVille یک بازی گروهی است که کاربرها مزرعه می‌سازند و از مزرعه‌های یکدیگر مراقبت می‌کنند.
- ورود بازی «انگری بردز» به فیس‌بوک: بازی انگری بردز یا پرنده‌های عصبانی در روز ولنتاین بر روی فیس‌بوک در دسترس خواهد بود. براساس اخبار منتشر شده این نسخه از بازی انگری بردز با نسخه‌های کنونی بسیار متفاوت خواهد بود.
- هر چیزی را در مایکرویو نگذارید: اگر تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر هندوانه و یا لامپ را درون مایکرویو بگذارید چه اتفاقی برایش خواهد افتاد، با دیدن این ویدیو پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

درباره ما
هکر بوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    پشتیبانی

    شما می توانید در صورت انلاین بودن به صورت زنده با مدیر این وبلاگ گفتگو کنید و نظرات، پیشنهادات، انتقادات و سوالات خود را را به صورت زنده با او درمیان بگذارید.

    *برای برقراری ارتباط به هیچ نرم افزار جانبی احتیاج نیست.


    برای پشتیبانی از ما لطفا تولبار این وبلاگ را دانلود کنید.

    حجم کمتر از 200kb!

    Get our toolbar!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 16,224